Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj  

Forum www.forum.rydultowy.pl Strona Główna -> Pytania do pracowników Urzędu Miasta -> Mieszkania komunalne
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Mieszkania komunalne
PostWysłany: Wto Cze 24, 2008 4:00 pm Odpowiedz z cytatem
Jolanta Lach
 
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 1


Jakie są szanse na otrzymanie mieszkania komunalnego i gdzie składa się podania w tej sprawie?
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: Wto Cze 24, 2008 8:27 pm Odpowiedz z cytatem
sekretarz
Site Admin
 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 1820
Skąd: Urząd Miasta Rydułtowy


Na mieszkanie komunalne nie ma szans.
Podanie można złożyć w Referacie Działalności Gospodarczej w Urzędzie Miasta.
Ale liczba oczekujących wynosi coś około 250 a mieszkań nie ma Crying or Very sad
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer ICQ
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 6:10 pm Odpowiedz z cytatem
toska
 
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 9


Jesli lista oczekujacych jest nawet spora, ale i tak mała w porownaniu z innymi miastami, to chcialam zapytac czy jest tez lista mieszkan komunalnych, ktore sa w stanie dobrym i oddane do licytacji??? Jesli jest taka mozliwosc to gdzie mozna zdobyc taka liste mieszkan?! Pozdrawiam Smile
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 6:36 pm Odpowiedz z cytatem
sekretarz
Site Admin
 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 1820
Skąd: Urząd Miasta Rydułtowy


Mieszkania komunalne nie są przekazywane na zasadzie przetargu. Przydziela je tym, którzy złożyli podania burmistrz miasta. Ciałem doradczym burmistrza jest Miejska Komisja Mieszkaniowa. Bliższe szczegóły w Referacie Działalności Gospodarczej.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer ICQ
PostWysłany: Pon Kwi 20, 2009 6:58 pm Odpowiedz z cytatem
Wacuś
 
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 3


sekretarz napisał:
Na mieszkanie komunalne nie ma szans.
Podanie można złożyć .....


Panie sekretarzu, jak tak Pan załatwia sprawę to gratuluję szacunku da wyborców dzięki którym poniekąd jest Pan dzisiaj sekretarzem. A może ta osoba znalazła się w bardzo ciężkiej sytuacji życiowej ? Dlaczego lokujecie w komunalnych mieszkaniach samych żuli (np. Barwna) i trzymacie osoby które nie płacą i tak niskich czynszów ?
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: Pon Kwi 20, 2009 8:43 pm Odpowiedz z cytatem
sekretarz
Site Admin
 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 1820
Skąd: Urząd Miasta Rydułtowy


Zapytano mnie, więc odpowiadam konkretnie. Może przesadziłem z tym "nie ma szans".
Jednak dalsza część mojej wypowiedzi tłumaczy, dlaczego tak napisałem.
Prawdą jest, że w ostatnim czasie (po przeprowadzeniu osób ze spalonego budynku) praktycznie nie ma mieszkań komunalnych. Praktycznie jest tak, że mieszkanie się "pojawia" w momencie, jak umrze poprzedni lokator.
Tak więc nie ma co robić daremnych nadziei.
Z uwagi jednak na to, że problem jest BARDZO ważny, postanowiono przynajmniej w części mu zaradzić.
Proszę spojrzeć tutaj:
http://www.rydultowy.pl/index.php?id=1&p=news,196,show,189

Co do tego, kogo lokujemy w mieszkaniach, to informowałem, że mieszkania przydziela komisja. A w zasadzie proponuje Burmistrzowi, kto ma je dostać przydzielone. Nie biorę udziału w pracach tej komisji, więc trudno mi się wypowiadać.
Co do tego, że "trzymamy osoby które nie płacą i tak niskich czynszów", to proszę zadać sobie pytanie, czy można takie osoby eksmitować ? I co wtedy będzie ? Informuję, że na dzień dzisiejszy nie posiadamy wolnych lokali socjalnych. Mam nadzieję, że sprawa się lekko zmieni, kiedy ruszy sprawa podana w linku wyżej.


Ostatnio zmieniony przez sekretarz dnia Sro Kwi 22, 2009 10:30 am, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer ICQ
PostWysłany: Pią Sie 14, 2009 12:35 pm Odpowiedz z cytatem
kameleon10
 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 2


Sma Barwna to nie problem os Karola to dopiero cyrk.Tam zajechac jak pieniadze z MOPSu dostana chleja na umur.Co do mieszkan panstwo Sz... mieszkaja bez zameldowania Pani Sz.... powinna mieszkac w Kedzierzyni-kozlu kto dal jej te mieszkanie na os Karola.Morze czas tylki ruszyc i normalnym ludziom mieszkania dac.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: Nie Sie 16, 2009 3:58 pm Odpowiedz z cytatem
Gattaca
 
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 186


kameleon10 napisał:
Sma Barwna to nie problem os Karola to dopiero cyrk.Tam zajechac jak pieniadze z MOPSu dostana chleja na umur.Co do mieszkan panstwo Sz... mieszkaja bez zameldowania Pani Sz.... powinna mieszkac w Kedzierzyni-kozlu kto dal jej te mieszkanie na os Karola.Morze czas tylki ruszyc i normalnym ludziom mieszkania dac.



pelno jest takich żuli, którym do pracy sie nie chca iśc od Mopsu dostana kasę to przepiją i styka im jeszcze wyżysz. Maja gdzie spąc i robić następne dziecki. Niektórzy ludzie pracujący nie maja tak dobrze jak oni. Chociażby osiedle Karola, Barw,a Obywatelska 56 itp itd. dlaczego nikt z urzędasów nie zainteresuje sie to sprawa? Nie placą, kasę przepijają a mieszkać i tak gdzie maja...masakra

_________________
- Chyba mam jakieś prawa?
- Prawa? Nie żartuj, tu są Chiny.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 1:23 pm Odpowiedz z cytatem
kameleon10
 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 2


Na os Karola wprowadza sie nowa rodzinka .Dostali mieszkanie niewiadomo z jakiego powodu bo maja dom w Swierklanach.Ile dzisiaj kosztuje mieszkanie. Czy ktos wkoncu zajmie sie tym.CHYBA NIE BO KTOS KASE CIAGNIE.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 8:55 pm Odpowiedz z cytatem
Rafalek
 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 465
Skąd: Rydułtowy


Widzę powyższy rozmówca powinien otworzyć firmę detektywistyczną Cool Cool.
Takie newsy Smile
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: Pon Lis 02, 2009 8:38 am Odpowiedz z cytatem
sekretarz
Site Admin
 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 1820
Skąd: Urząd Miasta Rydułtowy


kameleon10 napisał:
Na os Karola wprowadza sie nowa rodzinka .Dostali mieszkanie niewiadomo z jakiego powodu bo maja dom w Swierklanach.KTOS KASE CIAGNIE.


A ja słyszałem, że wynajmowali (czyli płacili właścicielowi za mieszkanie - piszę, żeby nie było nieporozumień).
To takie informacje zupełnie prywatne.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer ICQ
Mieszkania komunalne
  Forum www.forum.rydultowy.pl Strona Główna -> Pytania do pracowników Urzędu Miasta
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



Powered by phpBB  © 2001-2003 phpBB Group Style created by Waldemar Brachman